.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتخب مردم بابل در حضور آیت الله لائینی ؛
کریمی فیروزجایی؛دولت باید هزینه های تولید را کاهش دهد/ زباله یک فاجعه زیست محیطی در مازندران
شمال نیوز : کریمی فیروزجایی اظهار داشت: ما باید همه با هم فکرها را رو هم بگذاریم و دولت را وادار کنیم هزینه های تولید را در برنج مرکبات و محصولات دامی کم کند.....
کریمی فیروزجایی؛دولت باید هزینه های تولید را کاهش دهد/ زباله یک فاجعه زیست محیطی در مازندران

منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه دولت باید هزینه های تولید را کاهش دهد، افزود؛ پسماند و زباله به یک فاجعه زیست محیطی در مازندران تبدیل شده است.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجائی در دیدار منتخبین مردم مازندران با نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: همدلی و یکپارچکی نمایندگان استان باعث توسعه و رشد استان خواهد شد.

وی اظهار داشت: ما باید همه با هم فکرها را رو هم بگذاریم و دولت را وادار کنیم هزینه های تولید را در برنج مرکبات و محصولات دامی کم کند.

منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه این موضوعات مطالبات جدی مردم مازندران از ما نمایندگان مجلس می باشد، گفت: باید با پیگیری های پیوسته و مداوم در یکسال آینده به نتیجه رسید تا به مردم کمک شود.

کریمی فیروزجائی  در پایان بیان داشت: در موضوع زباله که مورد بحث همه دوستان می باشد یک فاجعه زیست محیطی بزرگی در حال رخ دادن است که باید چاره اندیشی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.